Prezydent Miasta Będzina ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Będzinie, przy ul. 11 Listopada 20.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne,
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
- znajomość obsługi programu do kosztorysowania np. NORMA,
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo budowlane,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Open Office),
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- umiejętność analizy przepisów prawnych,
- umiejętność analizy dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, kreatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność podejmowania decyzji w ramach pełnionych obowiązków służbowych,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- wysoka kultura osobista,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- kreatywność w realizacji powierzonych zadań,
- duża odporność na stres, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Zakres wykonywanych zadań:
- sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie drogownictwa zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i posiadanymi uprawnieniami,
- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów, współpraca przy określaniu zakresu dokumentacji projektowo-kosztorysowej i danych wyjściowych do projektowania,
- współudział na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- współpraca przy weryfikacji dokumentacji projektowej pod względem rzeczowym, kompletności i czytelności dla wykonawcy robót budowlanych,
- weryfikacja pod względem zgodności z dokumentacją projektową i sprawdzenia zakresu ujętych robót w przedmiarze,
- udział w odbiorach dokumentacji projektowo-kosztorysowej i odbiorach technicznych zadań,
- planowanie i nadzorowanie remontów kapitalnych,
- planowanie, przygotowywanie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych,
- przygotowywanie i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówień na prace projektowe i wykonanie robót budowlanych,
- koordynowanie i nadzorowanie postępu prac projektowych, zleconych do opracowania,
- redagowanie i przygotowywanie pism,
- weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych
- Warunki pracy na stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa,
- budynek urzędu nie jest wyposażony w windę (dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi dostępny jest parter budynku, wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym),
- budynek urzędu od strony głównego wejścia jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- praca w systemie równoważnego czasu pracy, w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8 godzin na dobę.
Dopuszcza się możliwość zatrudnienia wyłonionego kandydata w niepełnym wymiarze czasu pracy.
Oferty powinny zawierać:
- uwierzytelnioną własnoręcznym podpisem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie wykształcenia średniego technicznego lub wyższego technicznego,
- uwierzytelnione własnoręcznym podpisem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 1,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 2,
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 3,
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany, z podaniem numeru telefonu kontaktowego do kandydata,
- zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zawartych w ofercie, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tekst mający znaczenie dla EOG) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 4,
- podpisaną przez kandydata (ze wskazaniem daty) klauzulę informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie (wzór klauzuli w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 5,
- wypełniony formularz dotyczący dostosowania stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb kandydata (wzór formularza w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 6.
Kserokopie wszystkich dokumentów, składanych w ramach konkursu, powinny zostać potwierdzone własnoręcznie przez kandydatów za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy przejścia do kolejnego etapu konkursu.
Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 roku o języku polskim, w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji” w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku do godz. 14.00.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Dokumenty złożone przez kandydatów, po upływie 3 miesięcy od daty sporządzenia protokołu z konkursu zostaną przeznaczone do zniszczenia.
Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o konkursie zostaną o powyższym powiadomieni telefonicznie, z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu konkursu.
Szczegółowych informacji w zakresie wymagań stawianych kandydatom udziela Naczelnik Wydziału Inwestycji Pan Mirosław Leśniewski tel. 32 267-91-64. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tekst mający znaczenie dla EOG) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), informujemy, że dane osobowe zbierane przez Urząd Miejski w Będzinie wykorzystywane są w celach realizacji zadań ustawowych gminy, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze lub wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym. Dane osobowe mogą być pozyskiwane również dobrowolnie za zgodą osoby, której dane dotyczą. Administratorem danych osobowych zbieranych przez Urząd jest Prezydent Miasta Będzina z siedzibą w Będzinie przy ulicy 11 Listopada 20. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.bedzin.bip.info.pl w menu przedmiotowym, zakładka Ochrona Danych Osobowych.
Informujemy, iż w Urzędzie Miejskim w Będzinie Zarządzeniem Nr 31.2024 Prezydenta Miasta Będzina z dnia 2 grudnia 2024 roku została wprowadzona Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Będzinie
Link bezpośredni do bip pod którym znajduje się zarządzenie/procedura dot. sygnalistów :
https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,19639,idmp,992,r,r
Ścieżka : Strona główna > Menu przedmiotowe > Informator Petenta > Sygnaliści